Ya ape yg boleh saya bantu..........

Sila-silalah kemukakan sebarang pertanyaan, dengan meninggalkan email/ contact number sbg rujukan. Saya akan cuba membantu....

Friday 27 February 2009

BIDADARI





































Apakah kelebihan BIDADARI??

• Membantu masalah keputihan
• Membantu mengatasi masalah senggugut
• Membina rahim
• Mengecutkan rahim
• Mengecutkan otot faraj
• Menyempitkan faraj
• Menguatkan system kemutan
• Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin
• Menambahkan kolagen dalam badan
• Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
• Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
• Melegakan panas badan
• Menegangkan payudara
• Membantu merawat IQ
• Membekalkan tenaga segera
• Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan

Helps overcoming white discharge
Helps overcoming pre-menstrual syndrome
Building the womb
Contracting the womb
Contracting the vaginal muscles
Narrowing the vagina
Strengtening the gripping system
Enhancing sexual passion and energy thus giving positive impact to the husband-wife during intercourse
Increasing collagen in the body
Beautifying the skin and enhancing facial charm
Helping in expelling bodily and mouth odours
Reducing body heat
Firming the breasts
Helping in improving the IQ
Supplying instant energy
Helping in treating ulcers and post-operation wounds

Persoalan Tentang Bidadari

• Soalan :-

Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI jika bersalin operation?

• Jawapan:-

Selepas 3 hari bersalin operation sudah boleh mula mengambil BIDADARI

• Soalan :-

Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI semasa waktu pantang bersalin secara normal?

• Jawapan :-

Waktu yang PALING SELAMAT untuk mengambil bidadari selepas bersalin secara normal adalah selepas 3 minggu bersalin untuk mengelakkan dari berlakunya pendarahan yang banyak. Waktu 3 minggu selepas bersalin adalah waktu-waktu penghujung nifas, jadi, adalah sesuai untuk minum BIDADARI untuk mengeluarkan saki-baki darah kotor yang ada dan waktu itu, tubuh badan sudah mula pulih dan agak kuat untuk menerima apa jua bentuk pemulihan.

• Soalan :-

Seawal usia berapa tahun boleh mengambil BIDADARI?

• Jawapan :-

Bidadari boleh diminum seawal usia 13 tahun lagi..Tiada kesan buruk terhadap si pemakan disebabkan ianya adalah produk pemakanan bukan ubat-ubatan. ini adalah kerana pada usia 13 tahun, kanak-kanak itu sedang menuju ke alam remaja dan akan melalui proses menjadi orang dewasa. Kadar sukatan untuk kanak-kanak 13 tahun ini adalah 1 sudu kecil setiap hari.

Apakah kebaikan yang akan diperolehi oleh kanak-kanak ini dari pengambilan bidadari?

a) baik untuk minda
b) baik untuk otot-otot
c) dapat membersihkan segala kekotoran dalam rahim semasa dalam proses ke arah kedewasaan atau tempoh sebelum datang bulan
d) mencantikkan payudara
e) mengelakkan dari terkena penyakit keputihan

• Soalan :-

Bolehkah BIDADARI membantu untuk mendapatkan zuriat?

• Jawapan :-

BIDADARI boleh memperbaiki sistem rahim dan menguatkan rahim. Ianya juga berkesan dalam perhubungan suami/isteri, ini secara tidak langsung dapat membantu dalam hubungan kelamin dan mengeratkan hubungan suami/isteri. Pengambilan BIDADARI beserta Nu-Age adalah dicadangkan untuk membantu anda mendapatkan zuriat.

Antara TESTIMONI PENGGUNA BIDADARI

Testimoni 1

saya ada masalah rahim turun (forlap 1st degree). so dr pakar suruh buat terapi 2 kali seminggu. (terapi sistem kemut) memandangkan saya bekerja dan tak sanggup dlm seminggu kena dtg lewat ke office, saya cuba cari alternatif lain.... terbaca pasal bidadari.selepas menggunakan bidadari selama sebulan memang terasa perbezaannya. pada mulanya, pinggang memanglah sakit selama seminggu dan lepas tu ok. bidadari ini mencuci segala kotoran dalam rahim kita .. segala darah beku akan keluar bila kita amalkan bidadari. kenalah makan ikut aturan kalau nak dapat effect yg betul. bidadari ini juga membantu proses sistem kemutan..menguatkan urat2 rahim tapi jangan lupa juga buat exercise kemutan. dengan melakukan 2 proses ini, kita akan dapat effect yg lebih lagi.

bila saya pergi checkup balik pada pakar sakit puan.. dr tu pun hairan sebab rahim clear .. dan rahim pun cuma turun sikit saja. dr suruh saya amalkan apa yg sedang saya lakukan skrg. so bidadari memang elok utk wanita yg mempunyai masalah rahim. bagi yg belum cuba lagi selamat mencuba.. insyallah akan dapat keberkesannannya.

Testimoni 2

"Pertama sekali maaflah jika tulisan saya ini menyentuh bab dlm selimut tapi inilah realiti yg melanda kaum isteri.. Sebagai seorang yg berkerjaya..balik rumah perkara yg paling kita nak lakukan ialah...nak baring kejap.letih! Tapi tanggungjawab sebagai seorang isteri dan ibu pulak menanti kat rumah. Anak-anak pulak mcm dah tak pandai nak duduk diam. Menjerit bergaduh sesama sendiri. Ya Allah..suami pulak..balik kerja..rehat...apatah lagi nak tolong kita. Rasa nak menjerit satu dunia nak bagitau kita pun letih juga bekerja tapi karang jiran dengar pulak kita bising2 satu rumah. Habis bab layan anak, kemas/masak..tugas malam pulak menanti..Kena layan suami lagi..Adui..rasa nak tidur. Malas nak layan suami..penat sangat. Ya allah...karang berdosa pulak tak layan suami...terpaksa le layan walaupun layan acuh tak acuh. penat. Tak ada mood betul nak layan. Nak tolak karang kecik hati pulak..tak pasal2 cari bini baru. Tapi sejak saya kenal Bidadari semuanya berubah. Ditambah pula dengan Nu-age yg membuatkan saya lebih yakin dgn penampilan diri..Red guara cafe pulak menambat hati suami..anak-anak pun dah tak nakal lagi sejak saya bagi diorang Dbrain. Semuanya berubah. Tak ada lagi rungutan dari saya.tak ada lagi malas nak layan suami. Setiap malam yg akan berlalu...rasa tak sabar nak lalui..Begitu hebatnya penangan DCL. Kepada yg belum mencuba produk DCL..saya alu-alukan utk mencuba. Mungkin selepas ini hidup baru akan merubah kehidupan lalu kita. Insyallah."

Bahan Kandungan :

- Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.

Cara Pengambilan :

Minum 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam, gunakan sudu PLASTIK, jangan letak dalam petisejuk dan elakkan dari mengambil sebarang minuman dalam 1 jam selepas minum bidadari.

Two table spoonfuls, twice daily (Normally reaction would be felt after about two hours). It would be best not to drink anything within an hour after taking the Bidadari.

LARANGAN :
JANGAN AMBIL BIDADARI SEMASA DATANG HAID DAN SEMASA TEMPOH KEHAMILAN.

HARGA : WM RM53.00 / EM RM58.00 / BRU $29.50 / SGP $28.50
KOS PENGHANTARAN (sem. malaysia sahaja) : RM5.30
250ML

No comments:

Post a Comment