Ya ape yg boleh saya bantu..........

Sila-silalah kemukakan sebarang pertanyaan, dengan meninggalkan email/ contact number sbg rujukan. Saya akan cuba membantu....

Friday 27 February 2009

D-G'nius/E-BRAIN












D~ G'nius / E~G'nius - Peningkatan IQ & Tumbesaran Prima

• D~G'nius dan E~Brain adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

E~Brain and D~G'nius are brain nourishment formulated by homeopathy experts, Prof. Dr. Reckeweg (Pharmazeutisce Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) from Germany which is proven to nourish the brain (increase brain cell functions) by stimulating the axiomatic and axsodendritic neuron cells, ultimately increasing the functionin of the central nervous system.

• Antara keistimewaan D~G'nius :

Mencerdaskan minda
Menguatkan daya ingatan
Menambah daya kreativiti
Menambah daya tenaga mental
Mewujudkan ketenangan fikiran
Mengatasi masalah bertutur/berjalan
Membantu tumbesaran prima

Minds stimulation
Upgrade memory ability
Develop creativity ability
To overcome stress problem
Healthy mental development ability
To overcome hyper active problem
Slow ability / progress in child physical development
Prima growth
Testimoni 1~

Anak Lambat Bercakap

Anak sulong saya berumur hampir 3 tahun, lelaki. Tapi punyai masalah lambat untuk bertutur...perkataan yg lancar dimulut cuma "ayah" "umi" "adik" "susu" "mamam" dah beberapa patah yg lain tapi sukar untuk difahami. Anak saya yg ke-2 pula sangat keletah, bunyi bicara lebih jelas dari si abang. Pada minggu lepas, 18/11/05..kak mencadangkan saya untuk mencuba Dbrain, sbb anak dia suka berceloteh selepas mengamalkan Dbrain. Saya mencuba..selepas 2 hari anak saya mula menunjuk reaksi yg positif...dalam perjalanan kami dia mula menunjuk & menyebut semua perkataan yg terlintas di depan mata spt lori, bas, kereta, pokok, juga bertanya soalan itu & ini. Saya sungguh terkejut mulut dia sudah petah bercakap.... Anak ke-2 juga saya teruskan juga memberi Dbrain. Alhamdulillah saya sungguh gembira sbb sebelum ini saya telah mencuba beberapa product lain seperti homeopaty, susu & permakanan kesihatan yg lain, tapi tidak menunjukkan perubahan yg cepat seperti ini.

Puan Rafidah/Shah Alam.
Cara Pengambilan :-

• Untuk kanak-kanak yang masih belum bersekolah, 1 biji di waktu pagi, 1 biji di waktu malam. Dikemam di dalam mulut dan cuba elakkan dari mengambil minuman 30 minit dalam selepas ambil D~Brain. Gunakan sudu plastik dan jangan dipegang dengan hujung jari.

• Tidak perlu masuk dalam petisejuk dan jangan letak dekat dengan punca elektrik seperti atas tv, atas vcd player dan sebagainya.

HARGA WM: RM39.50 | EM: RM41.50 | BRUNEI: $21.00 | S'PORE: $20.80
KOS PENGHANTARAN : RM5.20
80 Tablets

E-Brain

Antara Keistimewaan :

Membaiki CNS
menenangkan minda
Menambah tenaga mental
Mengatasi masalah pelupa

Upgrade memory ability
Calmness

HARGA WM: RM48.00 | EM: RM53.00 | BRUNEI: $27.50 | S'PORE: $26.00
KOS PENGHANTARAN (sem. malaysia sahaja) : RM5.30
90 tablets

No comments:

Post a Comment