Ya ape yg boleh saya bantu..........

Sila-silalah kemukakan sebarang pertanyaan, dengan meninggalkan email/ contact number sbg rujukan. Saya akan cuba membantu....

Friday 27 February 2009

RED GUARA CAFE




















Kandungan Red Guara Cafe

Kopi Arabica

– Kafein rendah, 70% Arabica, 30% Robusta. Ditanam 2000 kaki dari aras laut

Guarana (Paulina Cupana)

– Herba penyembuh Hutan Amazon, Brazil. Mampu menyembuhkan cirit-birit, cegah aterosclerosis /cardiovascular (akibat pemendapan pembuluh darah), meredakan kesakitan, menghentikan pendarahan, penggalak saraf, bersifat anti-oksida sesuai untuk merawat darah tinggi, penyembuh demam, pereda migrain dan sakit saraf (neuralgia). Dalam bentuk tonik, diminum oleh kaum wanita Red Indian semasa datang bulan, senggugut, asma dan sakit-sakit sendi. Diambil oleh lelaki Red Indian supaya perut tidak lapar dan menambah tenaga dan stamina semasa pergi berburu. Di Eropah, guarana diumpamakan sehebat Viagra.

Ubi Bit Merah (Beta Vulgaris)

– Bersifat anti-kanser b agus untuk merawat kanser, menjana tenaga, sakit pinggang, bersifat anti-oksida

Yis Beras Merah (Monanscus Purpuruees)

– Melembutkan salur darah yang keras, sangat bekesan mengatasi penyakit darah tinggi, keracunan, kanser, kencing manis, parkinson atau strok. Amat bagus untuk orang yang sedang berdiet

• Krimer Soya

– Susu tenusu tidak digunakan sebagai krimer kerana ia akan menghapus khasiat dalam kopi guara

TESTIMONI 1

RGC ni ada testimoni yg tak kurang powernya selain dari mengslimkan bodss....antaranya ialah....mengeraskan mana mana yg tak keras...cth: bila ambik RGC....awal awal pagi manager dah bangun sebelum u bangun.....dia akan kata "Yes sir...wat can I do for u sir".....hatta RGC bisa melancarkan perjalanan darah justeru tu..mana mana anggota yg dulu longlai...akan bertambah powernya jika di minum RGC secara berterusan......selain dari itu...bagi mereka yg ada masalah batu karang peringkat awal...RGC boleh membantu mengeluarkan dan memecahkan batu tadi....bagaimana? RGC pabila d minum akan menyebabkan si peminum tadi balik balik ke bilik air utk buang air kecik.... Sekian .....antara lain keistemewaan RGC.....ATAU pun sinonim dgn panggilan KOPI WIPER.

TESTIMONI 2

Ala, syahur bukannya kita makan sangat. Saya mencuba sejak puasa sunat Nisfu Syaaban, kemudian, secara tidak langsung, isteri saya juga mencuba. Sementara menunggu waktu berbuka pada hari ke-enam berpuasa, isteri saya mengakui: "Betullah, bila kita minum Red Guara Cafe, tak terasa lapar, letih, dahaga, mengantuk dan bertenaga sepanjang hari'. Saya memang mengamalkannya di pejabat.

Balik tengah hari, isteri tanya, 'makan dengan Haji Ahmad ke tadi?" sebab saya tak kisah nak makan. Solat saja, balek semula ke pejabat.

Dengan kandungan Kopi Arabica, Guarana, Ubi Bit Merah dan Yis beras merah, Soya sebagai krimer, ternyata Red Guara Cafe adalah syahur lengkap untuk sepanjang hari berpuasa. Cuma bancuh dengan air didih tanpa menambah gula dan susu tenusu untuk menjaga khasiatnya.

TESTIMONI 3

sebelum kenal gc berat husband 82 kg.. memang overweight. dia ambil gc sebelum bulan puasa iaitu 1 pkt sehari selain dari exercise dan control makan. dia amalkan selama 2 bulan. masa raya tu adik-beradik dan saudara mara komen yg dia dah kurus.. memang skrg berat badan dah 72- 74 kg.. still boleh maintain berat badan. skrg ini adik-beradik dia pun dah start minum gc. lagi satu kawan office saya pun macam tu. dia minum gc selama 2 bulan. kawan-kawan office dah tegur dia kurus..wahal makan macam biasa je dan berat still sama. dari pemerhatian yang kak eda dapat, gc ini akan memecahkan lemak kat tangan, pinggang dan paha.

TESTIMONI 4

FYI sekarang ni awie ambil RGC tiap pagi...ok gak... sebab baru minggu lepas check... DR kata ok...normal 70/120 Masa saya ambil tu kira dah reda sikit dari masa saya beritahu akak saya ada darah tingg...180 tau... DR ada bagi saya makan ubat... tapi bila habis je ubat tu... saya tak sambung ubat Dr,tapi saya ambil RGC...sampai sekarang...alhamdulillah...maintain gitu.....

TESTIMONI 5

adik lelaki saya ni nama dia adam.saya beri bapa say yg minum rgc ni,tapi dia pulak yg belasah. adam ni selalu main bola sepak/futsal.dia seorang perokok. biasanya dia akan cepat kepenatan dan termengah2 selepas berlari mengejar bola tu dalam setengah jam....tetapi dia terperasan,sejak minum kopi rgc ni,dia tak lagi rasa penat dan termengah2 tu. dia kekal cergas dan bertenaga untuk berlari berterusan sehingga satu jam. stamina meningkat setelah mengamalkan rgc. memang menakjubkan kan.sampai sekarang dia amalkan rgc nih.

TESTIMONI 6

seorang ahli dcl telah mengirimkan 4 kotak rgc kat kampung untuk diminum oleh bapa dia. selepas seminggu bapa dia minum,bapa dia call dia beritahu yang sakit belakang dia hilang. difahamkan sejak minum kopi rgc itulah. sebelum ini memang selalu bapa dia sakit2 belakang badan tu. sejak dari situ setiap bulan dia akan sediakan stok kopi rgc utk bapa dia di kampung.

DIFORMULAKAN OLEH DR ZAKARIA (FRIM)

HARGA WM: RM19.80 | EM: RM21.80 | BRU:$11.50 | S'PORE $10.80
KOS PENGHANTARAN RM5.30
20GM X 16 Sachets

HARGA : WM RM150.00 | EM RM165.00 | BRU $87.00 | S'PORE $81.50
Red Guara Cafe (DCLWARE) - 20gm x 123 sachets dalam container besar
Kos Kurier RM10.50

No comments:

Post a Comment