Ya ape yg boleh saya bantu..........

Sila-silalah kemukakan sebarang pertanyaan, dengan meninggalkan email/ contact number sbg rujukan. Saya akan cuba membantu....

Friday 27 February 2009

MADU AMAZING























MADU AMAZING

• Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina imunisasi badan dan membina kembali usus. Gabungan herba-herba terpilih di dalamnya boleh diambil oleh yang menghidapi masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, asma, kelesuan dan batu karang untuk yang bermasalah.

A very special product composes of 9 natural essential Pure Honey, Raisins, Fig, Red Dates, Nigella Sativa, Olive, Angelica, Cononopsis pilosula, Smilax Myositiflora and other selected herbs from traditional medication recipe with ability to build up body immunization and to reform intestine/colon.

TESTIMONI

1. Saya dan anak perempuan saya yang berumur 11 tahun mencuba Amazing. Setalah 2 hari meminumnya megikut peraturan, saya dan anak saya mula merasakan perubahan. Anak saya asyik ke bilik air dan muntah sehari 2-3x. Selalunya dia akan muntah bila dia demam dan sakit tonsil. Tapi kali ini tak demam, tapi asyik muntah dan katanya dia muntahkan kahak. Begitu juga dengan saya. Setiap kali ke bilik air untuk mandi, wuduk atau buang air, pasti akan batuk yang macam orang sakit TB pulak. Bila batuk, akan keluarkan kahak yg agak banyak dan tidak tahu datangnya dari mana. Maksud saya, saya tidak batuk atau selsema untuk tempoh yang lama. Tetapi kali ini, agak lain pula. Hampir seminggu kami berkedaan begitu, sehingga serak suara saya. Baru saya teringat 3 tahun lepas, sepanjang tempoh mengandung anak yg bongsu, saya mengidap asma dengan agak begitu serius sehingga terpaksa menggunakan 'inhealer'. Saya pasti, segala lendir di dalam paru-paru itulah yang dikeluarkan sebagai kahak. Saya minum air yg banyak. Sekarang, anak-anak saya tidak lagi mengidap tonsil yang selalu menyerang hampir 2-3 bulan sekali dan akan menyebabkan mereka selalu demam.

2. Anak buah suami saya yang baru berumur 5 tahun, selalu batuk-batuk seakan mahu mendapat lelah disebabkan pemakanan yang tidak dikawal seperti selalu minum air sejuk dan ais. Selalu juga suka makan makanan yang dibeli dari luar yg mungkin banyak minyak dsb. Pada suatu malam (Mei 2005), anak buah saya batuk berterusan tanpa henti sehingga nampak begitu melelahkan. Lalu ayahnya menelefon suami dan meminta dihantarkan PI POWER WONDER WATER dan yang lain-lain yang dapat mengurangkan batuknya. Lalu saya bekalkan PI POWER, AMAZING dan NIG'ELLA. Alhamdulillah...pada malam itu, dia dapat tidur dgn agak nyenyak dan hanya terbatuk-batuk kecil. Ibu mereka memberi berterusan AMAZING kepada ketiga-tiga anak mereka kerana khasiat dan kebaikan AMAZING.

Bahan Kandungan :-

- Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih.

Cara Pengambilan :

Makan 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam. Gunakan sudu PLASTIK .

HARGA WM: RM45.00 | EM: RM49.50 | BRU: $25.50 | S'PORE: $24.50
KOS PENGHANTARAN (sem. malaysia sahaja) : RM5.30
290 GM

No comments:

Post a Comment